BuzzarorBLOG

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

BUZZAROR

Miksi et alkaisi buzzaroriksi, kuten minä?
Jos ihan vähän edes haluat ilmaiseksi jotain, niin ala buzzaamaan kuten minä.
ILMAISEKSI?! 
Kyllä, aivan ilmaiseksi. Sinun tarvitsee vain haluta ottaa osaa jonkin tuotteen  testaamiseen, ja jos sinut valitaan testaajaksi, ainut mitä joudut tekemään on testata tuotetta ja esitellä sitä ystävillesi, kertoa kavereille ym. Ja lopuksi teet loppuraportin, jossa kerrot mitä tuotteesta on pidetty.

Kun olet liittynyt buzzaroriksi, se ei velvoita vielä mihinkään. Tulet saamaan sähköpostiisi kutsuja erilaisiin kampanjoihin ja otat kutsun vastaan, jos haluat. Kun olet vastannut "kyllä", saatat päästä testaajaksi, jos olet sopivaa kohderyhmää ja muut kriteerit täyttyvät.
Minä olen osallistunut  MYLLYN PARAS VIERASVAROIHIN,
 
Ja ILMAISEKSI sain tuotteet. Oli mukava kutsua ystäviä kahville ja pitzalle ja kerätä heidän mielipiteensä siinä sivussa.
Decubal-kampamjassa sain jakaa rasvanäytteitä kymmenelle henkilölle...ILMAISEKSI!
 
ELI EI MUUTA KUIN TÄSTÄ LINKISTÄ ETEENPÄIN...
Merkitse myös blogiosoitteesi profiiliin, saat lisäpisteitä.
 

Tunnistatko itsesi?

Oletko luonteeltasi utelias ja pidät uusien tuotteiden ja palveluiden kokeilemisesta? Oletko säännöllisesti yhteydessä ystäviesi kanssa sekä kasvotusten että verkossa blogien ja sosiaalisten verkostojen välityksellä? Hienoa, Buzzador voi olla juuri sinua varten!

Osallistumalla kampanjoihimme luot hauskoja ja jännittäviä kohtaamisia sinun ja ystäviesi sekä eri tuotteiden ja palveluiden välillä. Buzzadorina sinulla on mahdollisuus yhdessä ystäviesi kanssa päästä kokeilemaan ja vaikuttamaan tuotteisiin sekä palveluihin ennenkuin ne ovat tulleet markkinoille..

Buzzadorina levität sanaa tuotteista ystävillesi ja tuttavillesi kasvotusten, blogien, Facebookin ja Twitterin välityksellä tai muilla keskustelupalstoilla ja kanavilla, joissa olet mukana. Tämän jälkeen raportoit kampanjakokemuksistasi ja kokeillusta tuotteesta tai palvelusta kotisivuillamme. Voit myös lähettää buzzauksistasi kuvia ja videoita, jotka julkaistaan Buzzadorin kampanjasivulla. Kuvat, videot ja muut tekstiraportit näkyvät vain samaan kampanjaan osallistuville Buzzadoreille.
 
 

Kampanjan kulku


Buzzador-kampanjoita tehdään sekä tuotteille että palveluille, aina ruoanvalmistuksesta kauneustuotteisiin ja eläkesäästämiseen.


Kampanjan kulku
  • Saat sähköpostiisi kutsun, jossa kerrotaan, että sinut on valittu kyseisen kampanjaan. Kutsu ei tarkoita, että tulet pääsemään mukaan itse kampanjaan, vaan, että sinut on valittu ryhmään, jolle osallistumiskutsu on lähetetty.
  • Kirjaudu sisään omille sivuillesi ja tutustu kampanjainformaatioon, jonka löydät kyseisen kampanjan alta. Siellä valitset myös ”Kyllä”, jos haluat osallistua kampanjaan.
  • Kun ilmoittautumisaika on päättynyt, saat sähköpostitse tiedon siitä, oletko pääsyt mukaan kampanjaan.
  • Buzzador-pakettisi toimitetaan sinulle normaalisti 1-2 viikon kuluessa ilmoittautumisajan päätyttyä. Palvelu- tai blogikampanjoissa kampanjainformaatio toimitetaan sinulle usein sähköisessä muodossa.
  • Tutustu kampanjainformaatioon, jonka löydät paketistasi ja kokeile saamiasi tuotteita tai palvelua. Tämän jälkeen on aika aloittaa buzzaus ystäviesi kanssa kasvotusten, ja onlinessa esimerkiksi blogissa, Facebookissa, Twitterissä tai muilla palstoilla ja kanavilla, joissa olet jäsenenä.
  • Kun buzzaat kasvotusten, valitset aina etukäteen kenelle ja milloin buzzaat. Aloita buzzaus aina kertomalla ensin, että olet Buzzador ja että olet mukana kampanjassa. Tämän jälkeen anna ystäviesi kokeilla tuotteita ja jaa tuotenäytteitä. Usein näissä kasvotusten tapahtuvissa buzzaustilanteissa syntyy pitkiä ja hauskoja keskusteluja tuotteiden ympärillä.
  • Buzzauksen jälkeen lataa salamaraportti omilla sivuillasi. Salamaraportti on lyhyt kertomus siitä, kuinka buzzaus on sujunut. Esimerkiksi ”Buzzasin äiti-lapsi-tapaamisessa, jossa lapset saivat kokeilla XXX.” tai ”Annoin työkavereideni kokeilla perjantain kahvitunnilla tuotenäytteitä, yksi heistä tykkäsi niin ja toinen tykkäsi niin, suurin osa tykkäsi erityisesti uudesta XXX.” Lähetä mielellään salamaraportti jokaisen buzzauksen jälkeen!
  • Kampanjan päätteeksi vastaa muutamaan kysymykseen Buzzadorin kotisivuilla siitä, kuinka kampanja on mennyt ja mitä piditte tuotteesta tai palvelusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti