BuzzarorBLOG

torstai 21. helmikuuta 2013

UUSI LAMPPU

Ootteko koskaan ajatelleet, miten paljon jokin uusi esine tuottaa työtä tavarojen siirtelyn takia.
 
Olin aamusta jo liikkeellä, jouduin jopa odottamaan kaupan aukeamista! (Se on hyvin hyvin epätavallista, että olen päässyt sängystä ylös tuohon aikaan. Paitsi silloin, kun menen  aamuvuoroon olen tietysti jo ollut hereillä monta, LIIAN monta tuntia.)

No, lopulta ne ovet aukesivat minulle ja kuten tarjoushaukan tapoihin kuuluu, bongasin heti lampun -50% alessa ja vain kaksi enää jäljellä. Juoksujalkaa hakemaan kärryjä... (olin ostamassa maitoa ja vain pieni kori kädessä.)
Ehdin saamaan lampun. Toki muut eivät olleet siitä kiinnostuneitakaan. Kaupassa oli lähinnä eläkeikäisiä ihmisiä.
Tästä innostuneena löysin itselle ja pojalle vielä kivat paidat. Maidot meinas unohtua. :)

Kotiin päästyä aloin miettiä lampulle paikkaa, ja sepäs aiheutti paljon työtä. Lamppujen siirtelyä ees taas, pölyjen pyyhintää, verhojen vaihto, pöytäliinan vaihto, tyynynpäälisten vaihtoa ja verhokaapin uudelleenjärjestely. Haettu verhohan oli tietysti lähes alimmaisena. Tunnin aherruksen jälkeen tavarat on paikoillaan. 
 
Nyt en sitten ehdikkään aikomalleni lenkille, koska pitää iltavuoroon töihin ja ruokakin pitää vielä valmistaa.

Mutta tässä tämä uusi lamppu, Tapio nimeltään.

1 kommentti:

  1. :) Työstä käy sisustaminenkin!
    Olispa ollut kiva lamppu meillekin, olis nimenkin puolesta passannut!

    VastaaPoista